مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

خونه اینترنتی دختر بابا

اندر احوالات این روز های مرضیه

1391/3/23 9:36
نویسنده : بابای مرضیه
763 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون نگاه مهربونت

سلام عزیز دل خاله

نمی دونم لان که داری این پستو میخونی ما باز هم مثل الان با همیم یا نه

ولی دعا میکنم انشالله هر جا کع بری خدا پشت و پناهت باشه عزیزم

یه مدتی شده که از آپ کردن وبلاگت میگذره ببخش عزیز واقعا سر م شلوغ بوده

niniweblog.com

 

از هر چه بگذریم سخن از مرضیه خوشتر است

عزیز دل خاله یاد گرفتی که چهار دست و پا بری ماشالله چقدم زود خودتو به هر چی که بخوای

میرسونی  دیشب داشتیم چای میخوردیم که اومدی و همه چی رو ریختی به هم

اینقد فضول شدی که نگو تا بیچاره مامانت میخواد بهت غذا بده تو دستتو میندازی تو غذاها و دیگه به

هیشکی امون نمیدی که حتی دستتو پاک کنه niniweblog.com

 

قربون خرابکاریات برم کپل خاله

همش دایی اکبر میگه تو میخوای بترکی البته اینجوری که تو داری پیش میری  ......هزار ماشاللهنیشخند

خوشکل خاله منو خیلی میشناسی اینقد منو دوس داری که نگو (یه کم از خودم تعریف کنم)

niniweblog.com

قربون اون چشای ناز و زیبا

niniweblog.com

واما از باباییت بگم که قبل از ولادت حضرت علی یه نمایشگاه کتاب برپا کردن و چه کتابای خوبی هم

تو نمایشگاهشون پیدا میشه دستشون درد نکنه

دیشبم دوباره رفتم مشهد برا خرید کتاب واسه نمایشگاه

یه خبر خوش دیگه هم اینکه دیشب باباییت یه ماشین خریدن ٤٠٥  مبارکشون باشه

انشالله به سلامتی و خوشی ازش استفاده بکنن

آقای زخمتکار اینو بگم که باید سر کیسه رو شل کنین و یه سور حسابی بدین من به شیرینی خالی

راضی نیستم

niniweblog.com

 فدای تو :خاله فاطمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مهربان
27 خرداد 91 15:20
بابا ماشاشالله یه اسفندی دود کنید یه گاوی یه شتری یه گوسفندی قربونی کنیدبرای مرضیه خوشگلم
عمه معصومه
27 خرداد 91 19:03
مرضیه گلم ...اومدم قاین اون لپاتو میخورم...الهی زنده باشی...قدرمامان بابا رو بدن
مامان مريم گلي
28 خرداد 91 13:09
الهي من به قربونت برم دلم برات خاله جون تنگ شده زودي بيا
زهرا ترمه
30 خرداد 91 23:56
آخیییییییییی نی نی نازی .. خدا حفظش کنه
عزیزای قلبم
18 تیر 91 18:57
سلام عزیزم مرضیه جون خوبی دلم برات تنگ شده بود چقده بزرگ شدی فدات شم خدا حفظت کنه به سید امیر عباس سلام برسون راستی دوباره عمه شدم اینم ادرسشه http://azizamfadat.niniweblog.com/ برو ببینش
مامان نسرین
3 شهریور 91 12:08
سلام
ماشاا... به این گل دختر واسش اسپند دود کن آخه خیلی بانمکه

آفرین به خاله فاطمه که وبلاگشو آپدیت کرده معلومه که مرضیه جونو خیلی دوست داره


ممنون نسرين جون
باشه به مامانش ميگم براش اسپند دود بكنه
آره خيلي دوسش دارم جونم براش ميره
از طرف خاله فاطمه


علی خوشتیپ
8 آذر 91 8:23
سلام عمو جون.عزاداریهاتون قبول .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 میشه به من رای بدید.تا پنجشنبه وقت هست
ممنونم



چشم